Anasayfa » Resim Arşivi

Pis Yedili Bükre Atala (Karabiber) Resim Arşivi

23 Aralık 2011 11 Yorum
reklamlar

Pis Yedili Bükre Atala (Karabiber) Resim Arşivi Arkadaşları ona Karabiber lakabını takmışlar Peki neden ona karabiber diyorlar hiç düşündünüz mü arkadaşlar? Tabi ki diğer arkadaşlarına göre biraz daa yanık tenli olduğu için icon smile Pis Yedili Bükre Atala (Karabiber) Resim Arşivi Bükre Atala dizideki adı ile namı değer Karabiber’in bir çok resmine buradan kolayca ulaşabilirsiniz..

Pis Yedili Bükre Atala (Karabiber) Resimler yer alıyor..

bukre atala resimleri Pis Yedili Bükre Atala (Karabiber) Resim Arşivi




Pis Yedili Bükre Atala (Karabiber) Resim Arşivi yazısına ait etiketler :


11 Yorum »

  • alara diyor ki:

    sen gerçekten erkek coçuk dövüyor musun

  • sıla dilek diyor ki:

    bükre abla biz okulda pis yedili yi oynuyoruz ve ben sen oluyorum çünkü seni çok seviyorum

  • gözde diyor ki:

    karabiber in gözleri hiç güzel değil okadar .

  • hasret kılıç diyor ki:

    çoooook güzel kız seni seviyorum.

  • karabiber diyor ki:

    seni cok seviyorum bükre abla cok guzelsın ama cımbom yanı ec ablada guzel..
    ama ben hala bayrampaşalı güneye aşığımmm
    rüyalarıma giriyorsunn güneyyyy
    aşkımsın
    rüyamda seninle dans ediyorum
    her bölümde televizyonun dibine giriyorum
    orco gerizekalııı
    mert erkekk ağa
    güney E> aşkıma laf yokkkkkkkkkkk
    hepinize I love you
    bana şans dileyin 5.sınıf oğrencısıyımm

  • karabiber diyor ki:

    pardon orada ec değıl ece demek ıstedımmmmmmmmmmmm

  • berivan diyor ki:

    Teşekkürler iş görür.

  • sibel diyor ki:

    sevil çok kızgın benim bir tanıdığıma benziyo tıpkısının aynısı

  • sibel diyor ki:

    benim tanıdığıma benziyo

  • sevil diyor ki:

    Ben seninle adasim bukre abla ayni zamanda senin buyuk bir hayraninim

  • orco iki o ile diyor ki:

    seviyorum seni askim canim ne olar azeriyim ismim gozel ama isterdim senin ismin olsun ya cimbomun ya hepinize seviyom pis yedili yek ve tek hemise boyle sizin yani pis yedilinin defterin tutmusum oraya piedilini seviyom yazirem senide seviyom yani 7 naferi cok severim asiqiyim gorusuruz istanbula geldim yenede gelecem bekle beni opdun seni coklu yaaa senle ve 7 naferle ve pis yedilideki utun insanlarla olmak isterim

Yorum Yaz!



Uyarı
Lütfen kuralları okumadan yorum yapmayınız.. uyarı

Lütfen aşağıdaki bilgileri eksiksiz doldurarak yorum gönderin...

Bu etiketleri kullanabilirsiniz:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>